arkadaşımın kızının ismi Ela🌸 çok akıllı maşallah herseyi çok çabuk öğrenen yetenekli ama bir o kadar da inat (koç burcu😂) dediğim dedik bir kız😅 ama bezini falan 2 yaşında bıraktı hemen konuşmaya ve yürümeye de erken başladı.
benim kızımın ismi de Neva bir diğer öneri isterseniz🥰 çok uslu söz dinleyen uyku sorunu yaşatmayan akıllı ama bir o kadar da inatçı çünkü oda koç burcu😂 Ela ve Neva’nın arasında tek 2 gün var🥹