bbusra00 Ben sütüm olduğu halde ilk bebeğimde hem mama hem süt olarak ilerlemiştim. çünkü hastanede yatışı olmuştu, mamaya alışmıştı. Ama beni emdiğinde illa mama aramıyordu,uyuyodu. Örneğin dışarıdaysam mama veriyordum daha rahat oluyor diye ya da gece yatmadan mama veriyordum daha uzun süre uyuyordu bu şekilde. Bol bol emzirin emzirdikçe sütünüz artar sıvı tüketin