Busrasisman laaviinyaa22 benim reglim 1 ay geçmişti nerdeyse test falan yapıyordum bişey çıkmıyodu kanda 0.80 çıkmıştı sonra 181 olmuştu 3 gün arayla
bsl ecrinhamza merhabalar öncelikle Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşaAllah 🌸bnde evde test yaptım silik çıktı dün kan verdim 0,12 çıktı pazartesi yine vericem sizin ne oldu yükseldimi 4 gün geçti reglim
aslmoms 6 gün kala çoook normal o değer. 4 gün kala 1,2 di benim. Negaitf dendi. Çok erken kan vermişsiniz bence.
[silindi] aslmoms benimde bugün 6 gün vaat regliye kan verdim 0,100 çıktı. Sizin sonrasında pozitif oldu mu ?
nevinbulyaman @laaviinyaa22 yani doğrumu değilmi pek emin olmayarak bi tanıdığım regli ne bir gün kala 0.2 regli nin üzerinden 3 gün geçince 11 olmuş öyle demişti ama net değilim Benimde şöyle bir şey oldu kasım ayında regli günü evde test yaptım silikti sonra koştur koştur gittim kan verdim 0.2 çıktı reglim tam 4 gün geçti regl oldum doktorum kimyasal olmuş dedi ertesi ay hamile kaldım doktorum şunuda dedi vücut kendini hamileliği hazırlıyormuş
aslmoms 26 Ekim sat 23 Kasım beta hcg 1,2 yani ¾ gün var regl me 1 Aralık beta hcg 178,29 burda 6 gün geçmiş. 3 Aralık Beta hcg 544,36 1,5 hafta geç döllenme. şuan 20 hafta
cccrn000 Kızlar dün gece 10 buçukta betam 214 çıktı bugün sabah 9 da verdim 252 çıktı artış çok mu az 11 saat ara ile vermişim kanı perşembe sabah bir daha vericem tedirgin oldum
ecrinhamza evrem07 regla 5 gün kala kan verdim çıkmadı canım sonra regla 2 gün kala gebelik testi yaptım çoktı kan verdim beta 50.1 çıktı erken olduğu için çıkmamış
MujganisMom Busrasisman Yaa benimde çok düzensiz ama gecikme yaşayınca gidip kan veriyorum hiç öğrenemedim daha gebelik haberini. 😔
aanbskrt [silindi] canım Benımde öyle oldu 5 gün önce verdım negatıftı suan 3 gün kaldı merak edıyorum sız ne durumdasınız