pelin5353 toplaşın anlatıyorum bildiğim her şeyi. Şimdi öncelikle sezaryen oldu önceliği oydu planlı bir doğum istiyordu istanbul çok pahalı belki biliyorsunuzdur ve arkadaşımızda Bahçelievlerde oturuyor. sezaryen için Erson Aksu yu tercih etti ve bir kere doğumdan önce muayeneye gitti planlama yapıldı eğer beklenmedik bir durum olurda vajinal doğum olursa diyede Memorial hastanesiyle görüşmüş orayıda ayarlamıştı. Vajinal olursa memorial hastanesinde olacaktı. Birazda pipirikli biri eğer benim doktorumda doğururda bir sorun çıkarsa benide etkileyecekti bende yakın takibe aldım e zaten görümcemin çocukluk arkadaşı ve çok iç içe yaşıyoruz. Öncelikle planlanan tarihte gitti biraz tabi bıktırmış ordakileri ama sabır konusunda iyilermiş 🤭 öncelikle ameliyathane ekibi kalabalık ve gerçekten iyilerdi bebeğin gelmesi çok uzun sürmedi Erson hoca seri üretime geçmiş bence pratik gir çık yapıyor 🤭 içerdede çok hoş sohbetler geçmiş bizimki sürekli kestinizmi diye sorup duruyormuş Erson hocada dur kız daha bir şey yapmadım hazırlık yapıyorum kolaymı bu iş daha bıçağı seçemedim karar veremiyorum ekmek bıçağımı olsun döner bıçağımı falan diyormuş ben başladığımda sana söyleyeceğim demiş bu beklerken kesilmeyi bebek çıkmış o yuzdende hiç baskı falan hissetmemiş o arada baya dedikodu yapmışlar 😀 tüm ekipten memnun kalmıştı bu arada karnıda çok yoktu farklı bir dikiş tekniği yada kaslarla ilgili bir şey yapmış Video fotoğraf organizasyon için kendisi hastaneyle görüşmüştü onların anlaşmalı oldukları yerlerin iletişimlerini almıştı onlarla anlaştı ödemeyi kendisi yaptı ama ne kadar ödedi bilmiyorum. Ben hediyelik ve organizasyon yapmayacağım ihtiyacı olan bir bebeğin (yenidoğan) ihtiyaçlarını karşılayacağım için ilgilenmedim o kısımla fiyat sorarım isterseniz. Erson Hocanın bir fotoğrafçısıda videolar çekti yayınlanması için izin verildi yayınlanınca buraya yazarım bu bizim bebito diye. Ertesi gün yeniden gittik ben gittiğimde odada hiç Erson Hocayla karşılaşmadım ama ilk gece saat 3 gibi gitmiş kontrol etmiş ertesi sabah 7 gibi gitmiş kontrol etmiş hal hatır sormuş refakatçılarla bile ilgilenmiş sıcak konuşmuş bebeği sevmiş iade hakkınız var falan demiş 😀. Bebek çok iyi hiç bir sorun yok annede çok iyi zaten ertesi gün ayaklanmıştı kesikte çok küçükmüş. Hastane çok ilgiliydi çok temizdi sürekli hemşireler gelip bir şeylere bakıp yazıp gidiyordu hepside güler yüzlüydü. Bebek yeniydi diye dokunmadık hiç dedik bir kaç gün geçsin severiz ama şuan eve ziyaretçi kabul etmiyor içimizde kaldı yaa o bebek kokusunu aşeriyorum resmen 😀 başka bir şey varmıydı düşünüyorum hatırladıklarım bunlar 😀😀😀