Bahar77777 Kızlar ben önceden 11 kullanıyordum.eşim iphone 13 aldı ona geçtim ama 11 ide kullanıyordum kızımı uyuturken felan pış pış açıyordum ondan.3 4 gündür ama hiç kullanmıyordum.bugün aklıma geldi telefonu aramaya başladım evin içinde asla bulamıyorum.yer yarıldı yerin dibinde girdi sanki sabahtan beri arıyorum.telefonumu nasıl bulabilirim bul uygulaması felan varmış nasıl yapılıyor
dgngr Bahar77777 icloud tan konuna bakılıyosa bile sizin evden gelir konumu. Direkt telefon çalar gibi olmaz
aslmoms Önceden bul da kaydetmeniz gerekiyor telefonu. Evde kaybettiyseniz bulursunuz muhtemelen. Bulda benim saatim ve kulaklığım kayıtlı. Ama önceden kaydedilmesi gerek. Ve şarjı bittiysede görülmüyor.
Bahar77777 aslmoms of hiç hatırlamıyorum evden dışarı çıkardımmı çıkarmadımmı inanılmaz derecede b12 eksikliğim var .napıcam yaa offf canım telefonum evi alt üst ettim telefon yok ya
Bahar77777 dgngr nasıl yani canım anlamadım bul uygulamasında arama yapınca kayıp telefondan ses mi çalıyor
dgngr Bahar77777 çalmıyo dedim. Daha önce yapmadım ama hiç çaldığını duymadım. Apple çağrı merkezinden sorabilirsin heralde ama onlarda konum söyler sadece diye düşünüyorum. Apple ı ara yine sormak istersen