Yasemincifci öncesinde hiç sancı kasılma vs yaşamadım. Hatta bi gün önce dr randevusunda doktora da dedim. Ben hiçbirşey hissetmiyorum diye. O da acele etme 41 kadar yolu var dedi. Ama ben ertesi günü doğurdum 😂
Doğumda bişey yok Doğum kolay Allah’ın izniyle. Asıl iş asıl annelik doğumdan sonra 🤱🏻
Ben pilates yaptım çömelme hareketlerini yaptım son haftalarda sandalyeye ters oturdum. Normal tuvalet kullandım. Doğuma giderken bile 6 katı yürüyerek indim. Hastahane de hiç yatmadım hep koridorda odada yürüdüm hareketler yaptım. Duşa girdim vs