akbltsvda benim de hep 18-19 a kadar deli gibi başım ağrıdı, tansiyonunuz iyi seyrediyorsa hormonlardan kaynaklı olabiliyor benim doktorum erken magnezyuma başlatmıştı 1 hafta falan düzenli kullanımda geçti çok şükür uykuyu falan da çok düzenliyor yorgunluğu da alıyor doktorunuza danışın isterseniz.