ece99 Nasipse mayıs sonu haziran başı gibi doğumum olacak ikiz erkek bekliyoruz eşim Çağan&Kağan düşündü ben çok ısındım değişmezse eğer böyle gidecek sizce nasıl ve sizin isimleride görmek isterim 🥰🫶🏼🐣💙
Baloglus ece99 2. Bebeğim erkek olsaydı bende Kağan düşünüyordum çok beğeniyorum. Çok uyumlu ve güzel isimler.
ikizlerimibeklerken95 ece99 benim de mayısta ikiz oğullarım olacak 😍 aras uras atlas barlas göktuğ alptuğ görmekten gına geldi çok güzel seçmişsiniz 🫶🏻