serpilspnc Prodoctor 2 gün gecikmeyle silik bile değil bembeyaz ama bayağı fazla belirtim var bakalım yarın 4 gün gecikmeyle tekrarlicam hangi testi önerirsiniz
mrssanne serpilspnc duru202134 Rojdiyebiri serpilspnc Prodoctor bende beta 8 iken bile silik çıkardı ben çok memnun kadım
Rojdiyebiri mrssanne benim betam 15 di artımed ile öğrenmiştim çok silik çizgi çıkmıştı predactor çizgiyi çıkarmamıştı negatifti
serpilspnc Rojdiyebiri yaaa benim de bayağı belirtim var bu ay regl olacak gibi de değilim gecikmenin İlk günü prodoctor silik bile çıkmadı umarım testin kötülüğündendir artımedle mi deniyim dersiniz
Rojdiyebiri serpilspnc dene bence awox sipariş et yada artımed bazı kişilerde yalancı pozitif çıkartıyormuş
serpilspnc Rojdiyebiri hangisi yalancı pozitif çıkartıyor? Gerçi her testle ilgili bi dünya yorum var insan yapımı şey hatalı olabilir hepsi
Nims Ben dün gecikmenin 4.gunuydu yaptım negatif verdi prodoctor emin değilim hamile olup olmadigimla ilgili