ozo5565 Haftamdayım, bebek 2800 kilosu. Ama çevremde herkes ayyy zayif diyor. Doktorum da kimseye kulak asma haftan ile uyumlu gidiyor hersey diyor. Ama ben üzüldüm bebege kilosu aldırmak icin ne yapmalıyım. İştahım açık değil yiyorum ama oyle cok degil sut meyve kuruyemis kefir bunları aksatmiyorum. Başka neler yapmaliyim
kvsronlerr ozo5565 ne kadar salak insanlar var ya dinlemeyin kimseyi kilosu gayet iyi maşallah bebeğinize
gizemfurkan ozo5565 neresi zayıfms pardon herkesin her dediğine kulak asmayın lütfen kimseye de bebeğin kilosunu söylemeyin bence millet çok haset çünkü.. ben burda yapılan kilo boy kıyaslasmalarını bile doğru bulmuyorum. Bebeğe kilo aldıracak şeyler muz avakodo kaşar tahin kefir ceviz et balık tavuk gibi ürünler
aslmoms ozo5565 Neresi zayıfmış acaba :) dahagünlerde var. o kiloyla doğan yaşıyor da neden morelinizi bozuyorlar ? Muzlu süt alın için. Dahada gelişsin diyorsanız. ama endişelenip kendinizi yemeyin
Sunflowerr ozo5565 kaşar peynir , süt , muz , yumurta her sabah bunları düzenli tüketirsen kesinlikle kilo yapıyor bebeğe
fleease haftada doğum yaptım. Doğumdan birkaç gün önce bebeğimin kilosu 3000 gr çıktı. Doktorum normal olduğunu bebek yan durduğu için ölçümün hatalı olabileceğini, aslında vajinal doğum olacağı için kilosunun böyle olmasının daha iyi olduğunu söyledi. Doğum yaptım 3500 gr bir bebiş doğdu 😄
sarilale123 ozo5565 benimkide 2900 doğdu , sağlıklı olsun yeter , doğunca daha çabuk toparladı.takmayın kimseyi
dgngr ozo5565 off saçmalamasın bi insanlar ya. Çok sinir bozucu. 2800 şimdi doğsa bile sorun yok mis gibi.
Fatmanur_0416 ozo5565 bence çok Güzel maşallah hafatsıyla uyumlu geri falan da değilmiş takılma millete boş boş konuşup duruyorlar saçma sapan ya takma bence sende kafana maşallah çok güzel kilosu
ozo5565 Kızlar hepinize teşekkür ederim içimi rahatlattınız, valla kafama takmıştım simdi daha iyi hissediyorum. Hepimizin sağlıkla gelsin insallah bebisleri. Allah isteyen herkese de nasip etsin🎀💖