Bende Feyza hanıma gidecektim ama çok aşırı yoğun olduğu için sıra almak hep sıkıntı oluyor diye direk derya hanıma gittim 2 . Muayene ye yine Derya’ya gitmeyi düşünüyorum çok aşırı hastası olanlar doğumuda aceleye getiriyor dikişleri falan düzgün yapmıyorlar