Arife3507 Canım ben orda Doğum yaptım. Doktorum İmran Hanım ‘dı ebem de Sabiha Hanım’dı. Hastane biraz eski ama doktor ve ebe çok ilgiliydi. İstediğini sorabiliyorsun, terslemiyor, anlatıyor , yönlendiriyor. Ön yargılı davrandım hastane yüzünden hatta post da açmıştım ama Doğumum çok rahat geçti . İyiki de Lokman Hekim de Doğum yapan arkadaşlarımı gördükçe iyiki orda yapmışım dedim.