Aysebarlas0218 Merhabalar 38+3 haftalığım doktor su sınırda 3 gün sonra tekrar gel dedi nst normal çıkıyor suyu az olan var mı neler bekliyor beni su sınırda olunca ne oluyor doğum A alır mı vakit gelmeden?
Bahar1187 Aysebarlas0218 suyu azalmaya devam ediyorsa alır bekletmez ama korkma haftan iyi daha ne olsun