Merhaba arkadaşlar bugun tamm 11 haftalığım ama ölçümlerde 12 haftalık çıktı şükür herşey yolunda ilk başlarda ½ gün önden gidiyordu şimdi 1 hafta neyse sorum şu dr %90 kız dedi ama bn başından beri erkek hissediyorum rüyalarım da erkek belirtilerim de erkek böyle söylenip de sonradan erkek olan varmı aranız da dr yanılmış olabilirmi ? Başına gelen varmı ?