nese3 1 hafta öncede olmuştu dün doktor kontrolünde bir sıkıntı yok dedi. Fakat bugün yine hafif bel ağrısı ve kahverengi lekelenmem oldu yaşayan oldu mu korkmalı mıyım ? İlk hamileliğimde hiç yaşamamıştım böyle bir şey 🥹
GamzeAGacs nese3 Canım benimde o haftalarda çok açık kahverengi akıntım oluyordu hatta bir hafta on gün kadar sürdü.Ama ağrım yoktu .doktorum normal adet kanaması gibi kıpkırmızı olmadığı sürece korkma demişti.Ama yinede doktoruna danış derim 🌸
yakutfamilia Kanama, lekelenme olunca doktorla görüşmekte fayda var. Kontrolünüz Vajinal mi oldu? Rahim hassasiyetinden dolayı hafif lekelenmeler olabiliyormuş sonrasında
cemrebstan Merhaba çok geçmiş olsun. ben de 5+5deyim. Az önce lavaboda peçetenin üzerinde hafif kahve tarzda açık renkli bir leke gördüm. Karın ağrım vs yok ama çok panikledim. Yarın sabah doktoruma randevum var. Şu an acile gitmeli miyim 😢😢😢
cemrebstan Çok sağolun kızlar dediğiniz gibi doktorum ağrılı ve pembe kırmızı olmadığı sürece panik yapmana gerek yok dedi 🤍🧿