Kargator 38+2 yim şuan aynı bende de aynı sabahtan beri çok hafif sancılar giriyordu sizi gibi şimdi biraz daha çok olmaya başladı hem toplanıyor çocuk hemde oynadikca karnım ağrıyor bacaklarıma sizi gibi ağrı giriyorum inşallah doğum sancisidir çünkü sezeryan olucam ama günüm hala belli değil bi an önce kavuşmak istiyorum oglusuma