kps Yarın tam 5 haftalık oluyoruz dün progesteron 23 çıkmıştı ama 2 gündür lekelenme yaşıyorum yarın kontrolüm var leke gül kurusu renginde sadece peçeteye geliyor gün içinde olmuyor normal mi?