cakar1616 ilk bebeğimi 8 haftalık kaybettim sonra doktorum gebeliğe engel değil dedi onu dinledim ameliyat olmadım ama çok zor geçti hamileliğim erken sancım oldu 7 aylık di başladı her an doğura bilirdim bebeğimin yeri perde yüzünden daraldı ve ters pozisyon da kaldı onun yüzünden zorunlu sezeryan oldum 35 haftalık doğum yaptım şimdi ki aklim olsa önce ameliyat sonra bebek ama Şükür Rabbime oğlumu sağlıkla kucağıma aldım sezeryan ameliyatında perdem alındı sonra yarıda kaldı işlemim aşırı kan kaybından az kalsın gidiyordum sonra doktor bıraktı 40 ligim doldu tekrar ameliyat oldum bu vajinaldan devam ettiler kalanı yapıldı yine çok şükür