sevdeber Evet bugün kanamam başladı. İlk gebeliğimdeki bu süreçten anladıklarım;
- Doktorlar haklı
- Tutunacak çocuk tutunur
- Sağlıksız gebelik diye bir gerçek var
- Anne olabilme ihtimalim %85
Umarım kimsenin başına gelmez, kürtaj olmamak benim için iyi haber. 6+6 da vedalaşmış olduk. İlk ultrasonumdan itibaren hiçbir doktor ümitli konuşmadı sadece mucize olur mu diye bekledik. Tabii ki yolumuz uzun 1.5 ay öncesine geri döndükten sonra kan tahlillerime idrar yollarıma baktırıcam çok su içicem ve tekrar deniyeceğim.