Krky68 eğer bu okulun veya milli eğitimin insiyatifinde bişeyse bana yardımcı olamazlar mı? Ben 35 ya da 36 da ayrılıcam. İdaredekiler yapmayız çıkışını sigorta ödemedikten sonra sorun yok dedi. Parayı tam almam için ağustosa kadar çıkarmamaları gerekiyor. Tamam diyolar ama bilmiyorum. Sonuçta onlara hiçbir maliyetim yok. Aktif olarak sonuna kadar da çalışıcam