20 hafta oldum ben hala anlayamadım 😁😁😁
1,5 hafta geride benimde. ilk gittiğim günden beri.
Geç döllenme olmuş. Bebeğinizi kalbini gördükten sonra o şekilde devam edersiniz.
İlerleyen haftalarda yetişiyor dendi ama benim hala geride. Bekliyorum bakalım