Kızlar dişim cok ağrıyor cok kötü durumda çekilmesi lazim geceleri artık beynime vuruyor kulağıma vuruyor ağrısı. Dis doktoruna gittim kadın doğum doktorumun onaylaması icin kağıt verdi. Iste dedi ki dişinin çekilmesi lazim ama film de cekmemiz gerekli film icinde bebek zarar görmemesi icin kurşun yelekle karnını saracaz dedi. Herhangi bir sorun olmaz dedi ama eger dogum yaparsın bebekte birsey olur falan bu sefer gelip beni suçlayacaksan film çekmeden direk dişini çekeyim dedi iste doktoruna anlat bu durumları dedi. Bende kadın doğuma gittim doktoruma söyledim doktorumda onayladı birsey olmaz dedi onay verdi. Gidip yarin çektirecem ama bir yandanda film çekilmesi beni korkutuyor aklıma kötü birsey getirmek istemiyorum doktorumda onayladı ama yinede korkuyorum. Suan 31+5 haftalik hamileyim. Hamileyken hic dis cektirdiniz mi sorun yasadiniz mi diş röntgeni cektirdiniz mi bana bir fikir verir misiniz napayim sizce??