Benim de adetime 3 gün var bugün erken gebelik testi yaptım aynı sizin testiniz gibi var mı yok mu beynim dondu benim de herkes erken olduğunu söylüyor oğluma hamile olduğum zamanki aynı belirtileri yaşadım diye umutlanmıştım hepimiz için hayırlısı olur inşallah