
Kızlar bugün ikili test için gittim bebek böyle yüzüstü yatıyordu suyu crl vs çok iyi dedi ama ense kalın dedi doktor defalarca ölçüm yaptı ense kalın dedi bastıra bastıra duruşuyla alakalı olabilir mi dedim test sonucun Bi çıksın bayram dönüşü takip edicez gibi duruyor dedi