sunflowerrrrr Merhaba, bebek bezi, pişik kremi, şampuan için herkes her marka için bir şeyler söylüyor, kafam çok karıştı bu yüzden. Sizin öneriniz nedir? Ya da siz neler aldınız ? Bebek bezi, pişik kremi ve şampuan için ?
aysgl330633 sunflowerrrrr Canım şimdi bizde bişeyler söyleyince kafan karışmasın. Mesela ben bebek bezi olarak Molfix, ıslak mendil uni baby, pişik kremi olarak bepanthol kullanıyorum. Hepsinden de çok memnunum☺️
kurkmantosuzmadonna sunflowerrrrr bez molfix geceleri prima ıslak mendil molfix izotonik sulu yenidoğan şampuan siveno
aslmoms Bebek bezi ilk molfix alacağım. Sonrasında bebeğin isteğine göre alacağım. İlk kızımda bimin bezi hariç hepsi kötü geldi pişik yaptı. Stok işe yaramadı hiç Pişik kremi sudocrem alırım.Daha önce kızımdada onu kullanmıştım. Şampuan Dalin planlıyorum. 7 ceddim Dalin şampuanla büyümüştür :)
seymanurgulsoy sunflowerrrrr Molfix , ve ıslak mendillerini ,mustela pişik kremi sonrasında bir çok farklı doğal içerikli pişik kremi denedim zamanla kullandikça sizin de tecrübeleriniz olacaktır kafanız karışmasın her şey mükemmel olmak zorunda değil en son kantoron yağı ve zeytinyağı da kullandım 😃🫶
buse2507 sunflowerrrrr bebek bezi prima premium care, pişik kremi Fito krem, şampuan ve çamaşır deterjanı siveno kullanıyorum
Herhangibibiri sunflowerrrrr bebek bezi Molfix pişik kremi mustella şampuan mustella Yenidoğan deterjan olarak beyaz sabun rendeledim