mineayse9696 vicdan meselesi gerçekten hayatın her yerinde var bunlar. Ben devlete suyum geldi şikayetiyle gittim yani ilk defa suyum gelmiş ne bileyim ben, ilk hemşire ne şurada bez var alıp kullanın dedi, ne bi güleryüzü, keşke gelmeseydin evde bekleseydin sancını demeler. Allah’ın öküzü 😅 ondan sonraki hemşireler çok iyiydi şükür