Merveyarali ben yapıcam inşallah 💁♀️ Özel hastane gibi zaten. O hastaneye de Dr tavsiyesiyle gitmeye başladım. İlk doğumumu özel hastanede yaptım. Ordan da çok memnun ayrıldım ama ben de ücretsiz ya da makul bi fiyata özel oda tutacağım bir hastanede doğum yapmayı yeğledim.. Arkadaşımın arkadaşı doğum yaptı. İlgi ve hijyenden yana çok mutluydu. Bir de aynı hastanede bir tanıdığımız ameliyat oldu, o bölümün odası bile çok temiz ve şıktı..
@Minniminnak123 kanka sen de beğeniyordun değil mi?