Kızlae 24 haftalık hamileyim. Dün doktorum bebeğim kafasının rahim ağzına yakın olduğunu bunu kontrol ederek ilerlememiz gerektiğini söyledi. Ben çok tedirgin oldum. Hareketlerini de hep kasıklarımda hissediyorum çıkacak gibi yakın sanki. Bu durumu yaşayan var mı