Kızlar bugün doktora gittim.30+3 suaniz ama 10 gün geriden geldiğini söyledi 28+4 çıktı ilk sonra tekrar ölçüm yaptı 28+6 çıktı Altan muaneye oldum 19milim ile 20milim arasında bişe söyledi kısa dedi normal doğum gözüküyor erken doğum riski olduğunu söyledi ama korkulucak bişe yok çok kötü değil takip edilmen lazım dedi haftaya tekrar çağırdı prosgenton verdi birde var mi bu şekilde durumu olan