dozkaraca 3oglanannnesi Allah şifa versin bacım, enfeksiyon olmaması iyi bir şey. Çünkü enfeksiyon da erken doğuma sebep olabiliyormuş.
kucuk_prens 3oglanannnesi maalesef canım hiç bir şey yapılamıyor şuan 30 haftalık oldum 9. Haftadan beri çekiyorum şu içmekten başka çarem yok bende serklajlı erken doğum riskliyim
3oglanannnesi kucuk_prens oo o kadar zamandır bitmedi mi 1 hafta 10 g0nde biter diye umutlanmıştım ağrısı çok zor 😔
powerpuffgirlss 3oglanannnesi ben cok az su iciyodum sonra suyu 3 lt üstüne cikardim yada 3 lt ictim O ara agrisi azaldi 1 ay falan surdu su an varmi bilmiyorum tekrar baktirmadim amorf kristalleri degeri kac cikti
3oglanannnesi powerpuffgirlss ben erken doğum riskinden ful günde 3 litre içiyorum dediğiniz değer 0 eritrosit 20 ama idrarda kan demekmiş dr buda Kum yada taş dökme anlamına gelir dedi umarım çabuk geçer