Mart ayında ne zaman transfer oldunuz? Belirtileriniz neler? Evde test yaptınız mı? Kan verdiniz mi? Bilgi paylaşımı yapalım birimiz birimize moral olur belki. Ben t+8 deyim evde test yaptım negatif belirtim yok. Göğüs hassasiyetim başlamıştı 2-3 gün önce o da bugün geçti. 10. Günü kan testi vericem. Sizde durumlar nedir