ec691 ben klinikte yaptırmadım gebeliğimin 1,5 -2 ay civarında Hacettepeye gitmiştim oradaki doktor bana detaylı ultrason için bi kâğıt verdi git bu tarihe sıra al diye o şekilde aldım aylar sonrasına sırayı ve ücretsizdi . Yani önceden almakta fayda var hatta bi doktor inceledi biri daha geldi yine baktılar