selos1
Ben çalışmıyorum. Ev kira değil. Eşimin maaşı 65.000 TL
Ek olarak hayvancılık, bağ bahçeyle ilgileniyo
Borcumuz biraz var
Arabamız var
Ay sonunu getirirken zorlanıyoruz. Bebek alışverişine başladık. Eylül ortasında evlendik. Evlendiğimizden beri alıncak borç hiç bitmedi. Büyün maaş almaya seneye Mart gibi başlarız belki. Allah izn verirse tabi.😂 Birkaç aksilikler de oldu. Dışarıdan insanlar bakınca oh mis ne güzel hayat diyo. Ama her evin geliri olduğu kadar gideri oluyomuş cidden. Hiç öyle lüx takılmıyorum. En uygun fiyatlı kaliteli şeyler alıcam diye araştırıyorum uzun zamandır.
Market ve gıda için yaklaşık 10.000 -15.000 tl gidiyodur. Faturalarda 3.000 tl sayılır. 10.000 tl de eşimin gideri. 5.000 tl de benim giderim oluyordur. 5000 tl de illaki eksta çıkıyodur.