humaakusu o doktorlar normalde o hastanenin doktoru değil öğretim üyesi ve dışarıda klinik açmak yerine öğretim üyesi olduğu üniversitenin hastanesinde poliklinik açıyorlar. Bu durumdan kaynaklı olarak ücretli oluyor doktorlar. Yine tahlil vs yapılırsa ücretsiz bir şekilde SGK’nınızdan karşılanıyor