bircant aslanbarlasss Ben Barış Büke de yaptırdım nakit 8500 tl idi 3 hafta oldu 1 saat kadar sürdü çok memnun kaldım yani benim soru sormama gerek kalmadan herşeyi çok açıklayıcı bir şekilde söyleyerek anlattı.
ayzey1 aslanbarlasss ege üniversitesi yapıyor doçent doktor Fırat okmen 2500 TL fiyatı erken haftalarda randevu almak gerekiyor ben 8 haftalıkken almıştım yer kalmiyormus giden herkeste çok memnun eşleride alıyorlar
minikmucizem20 aslanbarlasss canım Çiğli bazekol hastanesi Gürsoy pala detalıya bakıyor tavsiye ederim 5bim
nurtenkilic aslanbarlasss yaklaşık yarım saat sürdü ama açıklayıcı biri değildi açıkçası bize sadece her şey yolunda sağlıklı dedi, normalde de böyle mi oluyor bilmiyorum ama
irmairma nurtenkilic @aslanbarlasss bende sabahattin beye gittim biz sorduk özellikle merak ediyoruz dedik tek tek açıkladı alanında uzman gerçekten bilgisine çok güvendik memnun kaldık
nrnalpi ayzey1 merhaba acaba hoca detaylı ultrasonu kendi odasında mı yapıyor yoksa doğumhanede mi yapılıyor hatta kapısında yüksek riskli gebeler giriyor diye bi yazı var orada mı yapılıyor acaba
ayzey1 aslanbarlasss ben henüz 10 haftaligim daha detayliya girmedim. 8 Haziran’da 22 haftalık olucam . Ama 3. Gebeliğim muayneden sonra direkt kendi doktorunada muayneye gidiyorsun sonuçlarını gösteriyorsun
Cicianne55 aslanbarlasss ben Barış Bükeye gittim, sanırım şu an fiyat 9500. Ben yılbaşından önce fiyat aldığım için 8500 TL ödemiştim. Çok memnun kaldım, her şeyi anlattı. Sorulacak soru dahi bırakmadı bana :)
aprilbaby aslanbarlasss merhaba buca da Serkan güçlü çok memnun kaldım her detaya bakıp anlatıyor ben 2025 te 4500 yaptırdım galiba yeni yılda 5500 olmuş
semihsema aslanbarlasss alsancakta sermet sağol yaptırdım profesör içinde baya iyi ve bilgili ben memnun kaldım amaç çocuğun sağlıklı olduğunu öğrenme ve bu konuda sizi detaylı bilgilendiriyor yarım saat sürdü
yildiz93 aslanbarlasss ben aralık ayında buca tınaztepede serkan güçlüye gitmiştim 4500 tlydi o zaman zamlanmıştır muhtemelen güncel fiyatını bilmiyorum. Ama doktordan çok memnun kalmıştım çok güzel ilgilendi