Kızlar selam ben daha 6 haftalığım gebeliğin başında istenen kan ve idrar tahlillerini bugün verdim ama benim gebelikten önce de insülin direncim olduğu için istemlerin için glukoz falan görünce çok stres oldum hala sonuçlarım çıkmadı ama çok korkuyorum var mıdır sizce önce ki direnç öyküsü etkilermi