anneyim01 sağlıkla al bebeğini nasibin bu zamanymıs Kanla netleştr inş Duanda da unutma 1 senedir beklemedyim bu ay benim içinde güzel olr İnş
lavinyaa_ Bende testle çift çizgiyi gördükten hemen sonra hastaneye koşup kan vermiştim hayırlı olsunnn 🥰
ladyyyz Kızlar hepinize çok teşekkür ediyorum, isteyen herkese nasip olsun insallah yalancı pozitif değildir innovita marka ilk dakikada çıktı🥹💖💖💖
dilekmom6 ladyyyz benim de test yapar yapmaz çıktı 30 saniye fln sürdü iki çizgi belirdi hemen. Kan verdim pozitifti. Kan ver hemen. Tebrik ederim şimdiden
Seyma8 ladyyyz adetin geçti mi yada belirtilerin nelerdi bu arada tebrik ederim darısı biz isteyenlerin başına inşallah 🤍😍
ladyyyz Seyma8 reglime 3 gün var öylesine yaptım bi an içime doğdu onun dışında spesifik belirtim olmadı regl öncesi gibiydi🥹
mutluuuannemmm ladyyyz ayyyy hayırlı olsun çok sevindim ne zamandır bu markanın ovülasyon testini kullanıyorsun ben bugün başladım kullanmaya🥲