burcucerkesli 2. Ye hamile olup sezeryan olan biri olarak kendi düşünceme göre sana şöyle tavsiye verebilirim açıklığın var ise normal doğum yap ama açıklığın yoksa suni sancılar falan kendini yorma ben gittiğimde sıfır açıklığım vardı suyum azalmıştı doktorum istersen bekleyelim dedi ama hem bebeği riske atmadım hemde saatlerce bekleyip suni sancı yiycek cesareti bulamadım kendimde sezeryana döndürdüm kendimi ama sezeryana anlatıldığı kadar korkunç değil yatmak değil kalkmaya odaklı olmalısın sürekli merdiven inip çıkmıştım ben hızlı toparlanıyor doktorumda şaşırtmıştı 2. De bende endişe duyuyorum ama içini bunlarla sıkma hangisi o an için mantıklıysa ona odaklan bence