elifcemerve Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüt bebeğini, duş aldın mı duş çok iyi geliyor ılık suyun altına göğsüne masaj yap bol su iç süt kalitesini arttan en iyi şey uyku ve su bunu bana doktorum söylemişti ve stres olma sakın güzelce uyku al dinlen bol su iç bebeğinle temas kur çok rahat sütün gelir bende sezeryan oldum ilk doğumda ilk gün sütüm çok azdı hastanede baya stres olmuştum doktorum eve gittiğinde duşunu al masaj yap ve dinlen bol bol dedi gerçekten ertesi gün çok işe yaramıştı