gzmbktmr 4 gündür sancılarım vardı ama düzensiz adet ağrısı gibi sonra sert ve uzun girdi düzensizdi şimdi bekliyorum ara ara giriyor sancı hurma yedim bol bol sıcak duşla belimi ovaladım karnıma biraz tuttum topun üzerinde hareketler yaptım iki haftadır bugünde sabah nişanım geldi yarında zaten nst ve açılma varmı yokmu onun için çağırmıştı büyük ihtimalle doğum olabilir dedi ebem bakalım yarın kesin belli olur inşallah🥰 allah herkese hayırlı şu gibi doğum yapmayı nasip etsin benim 2. Doğumum olacak