sule05 Cumartesi günü 468 çıkıştı bthcg bugün bu şekilde çıktı vajinal ultrasonda göremedim birşey dedi doktor normal bthcg yukseldiyse sorun yok dedi ama içime kurt düştü son adet tarihine gore 4+3 haftalık görememesi normalmi?
Busranur_mnts sule05 artış güzel kese için çok erken ben 6 haftada görmüştüm ama senin beta yükselişine göre 5 haftada da görürsün
minecikk sule05 bak ne güzel yükselmiş kimyasalda bu kadar yükselmiyor sanırım . Ben 6+1 de gitmiştim lekelenmem olmuştu vajinal bakılmıştı kalp atışını da duymuştuk
1tosbikannesi sule05 vajinal ultrason ile görünürdü ama artış güzel bir hafta daha bekleyin mutlaka görürsünüz 🌸
dilekmom6 sule05 ben 5+3′te gitmişim doktora ve vajinalden bakıldı normalde görünmedi. Vajinalde gördü o zaman bile ufacıktı. Görünmemesi normal çok erken daha. Beta güzel yükselmiş. Bir dahaki gidişinde görürsün bence