3kedili2bebekli aslmoms ben ilk yorumda da tahmin etmiştim çünkü eşim bartinli sizde muhtemel Kastamonu 😂
aslmoms Elisa0110 Diğer kopyadan bulmanız lazım artık 😂😂😂😂 atcam deyon atameyon depcem deyon depemeyon 😂😂😂😂
mervekalkann aslmoms doğma büyüme İstanbulluyum şive yapamazdım 😂😂 O yüzden memleketimden şive yaptım arnavutum 🩵
aslmoms Elisa0110 hahahahah gerçek köyde yetişen bir Kastamonuyla otur konuşsun hiçbirşey anlamazsın malsef😅😅😅😅
Elisa0110 aslmoms o derece diyosun 😂😂ben seviyorum ama ya anlamasam da farklı şive duymak hoşuma gidiyor