ezo6697 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra bir tabak çorba içtim ve üstüne ilaçlarımı içmek için su içtim ve o andan beri geçmeden midem bulanıyor saatlerdir bulantı geçmiyor sizde de böyle oldu mu normal mi değil mi
ghostty ezo6697 o gün bende de hafif bulantı vardı. Ertesi gün geçti. Aşırı tatlı yemişim de midem bulanıyor gibi hissetmiştim ki öyle bakıldığında🤗
_Umayinannesi bugün benimde şeker yüklemesi oldu bulantım hiç olmadı. bişeyler yiyebilirsin dediklerinde hafif şeyler yedim.