eerutku ben Gentanda yaptırdım. Kendi laboratuvarlarında çalışma yapıyolar. 10 gün içinde çıkıyor sonuçlar. Dilerseniz eve gelip de kan alıyorlar veya siz gidip veriyorsunuz. Yanlıs hatalı bir şey çıkması durumunda ücretsiz olarak tekrar yapıyolar.
Ben 11bin lira vermiştim yılbaşından önce 11+3′te. Piyasadaki en uygun testi burası yapıyordu o dönem. Çok da ilgililer. Test sonuçlarını direk doktorunuza atıyorlar dilerseniz cinsiyet bilgisi dışında da size veriyolar.
O dönem sorduğum diğer firmalar 18-19bin lira fiyat vermişlerdi. Bir de Egepol hastanesinde de yapılıyor sanırım ama fiyat bilgisi vermiyorlar gidip görüşmeniz lazım.