aylmzdr Kızlarrr sezaryen sonrası karın sarkmasın diye korse kullanmak istiyorum , ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız ?
twobabymomm aylmzdr ben olmadım.ama ablam sezeryan olduğunda kullanmaya hemen başlıyor çünkü korseyle rahat ediyorum diyordu
aylmzdr aysgl330633 aslmoms twobabymomm bbaskal Teşekkürler kızlar bende başlayayım o zaman yoksa sarkacağız bu gidişle 😬
aslmoms İlk doğumumda 3-5 güne kullanmaya başlamıştım. İyi ki de kullanmışım. Şimdide alıp kullanacağım. İlkinde yataktan kalkarken vs kolaylaştırmıştı işimide.