ladyagmur1 Merhaba 24 Ocak kürtaj oldum kalbi durduğu için 24 Şubat regl başlangıcı 1 Mart bitişi . 4-5-7-8 Mart değerlendirildi . Bugün beta versem belli olur mu ?
twobabymomm ladyagmur1 ilişkinin üzerinden en az 12 13 gün geçmeli bence. Çıkmazsa bu sefer stres olursun canım 🫶
momezgi ladyagmur1 doktor bısey dedı mı ılk gebelık mıydı ? Bnde 22 ocakta kürtaj oldum 5 martta regl oldum nisanda denıcem 2 adet bekle demıstı doktor