ezgiguk Merhaba ben gebeliğimin başından beri Tuncer beye gidiyorum çokta memnunum ama doğum sonrası oda süslemeye organizasyona izin veriliyor mu yaptıran veya bilgisi olan varsa yazabilir mi :)