3-4 haftadır yatamıyorum ya . Sağ - sol yatmak lazım gebelikte ama sağ yatıyorum sonra sol gece sürekli böyle geçiyor. Yastık felan fayda etmiyor ki benim yan kalçalarım çok ağrıyor acıyor resmen yan yatınca çok kilolu da değilim . Daha nasıl yatacağım bilmiyorum.