Manollyaaa Sezeryan olalı 3 yıl olacak neredeyse dikiş yerim göbeğimin baya altında kalıyor kapatıyor göbeğim ondan kaynaklı mı bilmiyorum hep koku oluyor orada çok terleyince falan sizce normal mi
pims Manollyaaa bende benim daha yenimi die diyordum çok kaşıntım oluyor sezeryan yerimde sürekli siliyorum bende doğum kilomuda veremedim malesef ona yoruyorum ben