muruu Kızlar ben 6+2 deyim şu an ve göğüslerimde hiç büyüme sızı dolgunluk vs. bişey olmadı. Aynısı başına gelen var mı normal mi sizce
Medineklndr 9 haftalığım göğüslerim sert ve şiş bide uçları çok hassas sütyen e sığmıyor lar artık çok zorlanıyorum her insan aynı deil herkeste farklı belirtiler olur